Před odevzdáním přihlášky:
- vyzvedněte si přihlášku (vydá ZŠ, viz také www.edulk.cz – elektronická verze přihlášky),
- nechte si na ZŠ potvrdit údaje na přihlášce,
- k přihlášce připravte další dokumenty rozhodné pro přijímací řízení (požadavky najdete u jednotlivých škol v kriteriích pro přijímací řízení),
- zvolte příslušný termín zkoušek, pro každou ze dvou vybraných škol jiný,
- přihlášku podepište – žák jako uchazeč a rodič jako zákonný zástupce,
- na ZŠ si vyzvedněte zápisový lístek.
Vyplněnou přihlášku odevzdejte do 1. 3. 2022 příslušné střední škole.
Na formulář přihlášky zaznamenejte obě vybrané školy v pořadí podle zvoleného termínu přijímacích zkoušek.
Po odevzdání přihlášky:
- pozvánku k přijímací zkoušce zašleme nejpozději 14 dnů před konáním zkoušek,
- součástí pozvánky budou i jednotná kriteria a další informace týkající se průběhu přijímacího řízení a termínů, kdy lze vyzvednout rozhodnutí o nepřijetí ve škole a kdy se lze seznámit s podklady před vydáním rozhodnutí.
Po přijímacích zkouškách:
- Pro přijetí je nezbytné odevzdat škole Zápisový lístek.
- Právně plnohodnotným sdělením o přijetí je zveřejněný seznam přijatých na webu školy a na přístupném místě ve škole nebo změna rozhodnutí, pokud bude vyhověno odvolání.
- Rozhodnutí o nepřijetí si vyzvedněte nejlépe osobně a co nejdříve. Rozhodnutí lze vydat pouze zákonnému zástupci uvedenému na přihlášce. Pokud si rozhodnutí nevyzvednete osobně, bude Vám doručeno poštou do vlastních rukou.
- Odvolání proti nepřijetí podejte ve lhůtě do 3 pracovních dnů po obdržení rozhodnutí a adresujte jej řediteli střední školy. Formulář odvolání je možné vyplnit přímo na Gymnáziu U Balvanu.
- Pokud se přijatý žák rozhodne nenastoupit, prosíme o vyplnění připraveného formuláře (vzor bude k dispozici i v elektronické podobě) – pomůžeme tak nabídnout uvolněná místa bez zbytečného čekání.